loading

Νέα & Ανακοινώσεις

  1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

Η διδακτέα - εξεταστέα ύλη για το σχολικό έτος 2019-2020 προσδιορίζεται με το ΦΕΚ/ Β΄/2875/05-07-2019 και με το ΦΕΚ/4266/Β΄/22-11-2019 [Συμπλήρωση της 106428/Δ2/2-7-2019 υπουργικής απόφασης (Β 2875) με ́ θέμα: Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2020 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ’ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου, Γ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και Δ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει]. Προτείνεται από το ανωτέρω ΦΕΚ/Β΄/2875/05-07-2019 να μη διδαχθεί ό,τι προβλεπόταν ως ύλη στις παραγράφους: 2.8 Κυρτότητα - Σημεία καμπής συνάρτησης, 2.9 Ασύμπτωτες - Κανόνες De l’ Hospital, 2.10 Μελέτη και χάραξη της γραφικής παράστασης μιας συνάρτησης, του Κεφαλαίου 2: Διαφορικός Λογισμός καθώς και στο Κεφάλαιο 3: Ολοκληρωτικός Λογισμός. 

2. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Η διδακτέα - εξεταστέα ύλη για το σχολικό έτος 2019-2020 προσδιορίζεται με το ΦΕΚ/ Β΄/2875/05-07-2019. Προτείνεται από το ανωτέρω ΦΕΚ να μη διδαχθεί ό,τι προβλεπόταν ως ύλη στις ακόλουθες παραγράφους, από το βιβλίο: «Πληροφορική», Γ’ τάξη Γενικού Λυκείου, Βιβλίο Μαθητή, Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό, Εκδοση 2019: 1.3 Αλλες δομές δεδομένων 1.3.1 Λίστες 1.3.2 Δένδρα 1.3.3 Γράφοι 1.3.4 Ερωτήσεις - Ασκήσεις 4.1 Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός: ένας φυσικός τρόπος επίλυσης προβλημάτων 4.2 Χτίζοντας Αντικειμενοστραφή Προγράμματα 4.2.1 Μεθοδολογία 4.2.2 Διαγραμματική Αναπαράσταση 4.3 Ομαδοποίηση Αντικειμένων σε Κλάσεις: Αφαιρετικότητα και Ενθυλάκωση 4.3.1 Παραδείγματα Διαγραμματικής Αναπαράστασης Κλάσεων 4.4 Η Αντικειμενοστραφής «Οικογένεια»: Κλάσεις - Πρόγονοι, Κλάσεις - Απόγονοι 4.5 Ορίζοντας την Κατάλληλη Συμπεριφορά: Πολυμορφισμός 4.6 Ερωτήσεις - Ασκήσεις 5.2.5 Μέθοδος Ελέγχου «Μαύρο Κουτί» 5.3 Οι Ερωτήσεις - Ασκήσεις Ε.2, Ε.3 και Ε.4 Σημειώνεται ότι αντίστοιχη προσαρμογή της ύλης αφορά και τις Οδηγίες που έχουν αποσταλεί αντίστοιχα για κάθε μάθημα

3. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

 Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη για το σχολικό έτος 2019-2020, προσδιορίζεται με το ΦΕΚ 3226/Β’/22-8- 2019. Προτείνεται από το ανωτέρω ΦΕΚ να μη διδαχθεί ό,τι προβλεπόταν ως ύλη στο Κεφάλαιο 7: Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν, στο Κεφάλαιο 9: Οικονομικές διακυμάνσεις – πληθωρισμόςανεργία, και στο Κεφάλαιο 10: Τα δημόσια οικονομικά. ΙΙ. Μονάδα Ανθρωπιστικών επιστημών (Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική Γλωσσα και Λογοτεχνία) 

4. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη για το σχολικό έτος 2019-2020 προσδιορίζεται με το ΦΕΚ ΦΕΚ/Β’/2875/05-07-2019. ΔΕΝ προτείνεται αλλαγή στην ύλη από το ανωτέρω ΦΕΚ. Ως εκ τούτου, η διδακτέα-εξεταστέα ύλη παραμένει ως έχει στο ΦΕΚ/Β’/2875/05-07-2019. ιιι. Μονάδα Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Μαθηματικών (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική) 



    Μοιραστείτε το άρθρο στο: